Jutro na lekcji mamy "przeprowadzić" wywiad z Zenkiem Wójcikiem i resztą dzieci z lektury "Ten Obcy". Każdy z nas ma zadać jedno pytanie do wybranej osoby. Musi być to pytanie związane z rozdziałem "Zaskoczeni". Mi najbardziej pasowałoby zadać pytanie Zenkowi, ale nie mogę wymyślić nic oryginalnego. Jeśli ktoś ma pomysł na pytanie do Zenka ( albo Uli, Pestki, Mariana, Julka lub matki uratowanego dziecka ) proszę o pomoc. ;)

3

Odpowiedzi

2010-01-13T14:23:23+01:00
Pytanie do Zenka:
-Zenku jakie emocje poczułeś wtedy, gdy ratowaleś dziecko.?
Pytanie do Uli, Pestki, Mariana, Julka.
-Czy postąpilibyście tak jak Zenek.?
2 3 2
2010-01-13T14:24:02+01:00
Czy uważasz, że uciekając z domu postąpiłeś słusznie. ? - Do zenka.

Pytanie do reszty:
Czy zrobilibyście to samo, czy może porozmawiali byście z ojcem o tej sytuacji . ?
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:24:40+01:00
O ile się nie mylę to w tym rozdziale dzieciaki nie zastały Zenka na
wyspie. Możesz więc zapytać go dlaczego uciekł, lub co czuła Ula kiedy dowiedziała się, że Zenka nie ma.
1 5 1