Odpowiedzi

2010-01-13T14:26:06+01:00
Odkrycie to np. u archeologów odkrywaja cos co juz istnieje, a wynalazca dopiero cos tworzy ,zeby inni mogli z tego korzystać:)

W 1826 roku aptekarz angielski J. Walker wynalazł zapałki
W 1940 roku Poczta Brytyjska wprowadziła podgumowaną nalepkę na list-ale nie wiem czy o to ci chodzi
7 2 7
2010-01-13T14:27:00+01:00
Odkrycie jest bardziej nagłe, spontaniczne
a nadwynalazkiem się długo pracuje i wie co chce wynaleźć
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:27:23+01:00
Odkrycie jest to odnalezienie czegoś co kiedyś istniało i istenieje, ale ludzkość jeszcze o tym nie wie.
Wynalazek to coś zupełnie nowego:)

ZNACZEK POCZTOWY
W 1940 roku Poczta Brytyjska wprowadziła podgumowaną nalepkę na list jako opłatę za dostarczenie ich w Wlk. Brytanii, bez względu na odległość. Użycie podgumowanych znaczków zaproponował szkocki wydawca James Chalmers, ale to Rowland Hill wprowadził tanie i znormalizowane usługi pocztowe.

ZAPAŁKI
Pierwsze zapałki były łatwopalne i nieraz zapalały się domy, gdy dobrały się do nich myszy lub szczury. Zapałki, tzw. szwedzkie, które zapalały się dopiero po potarciu o specjalną szorstką powierzchnię, zostały wynalezione w Szwecji.
11 4 11