Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:25:16+01:00
Wielkość wektorowa posiada cztery czechy:
-kierunek
-zwrot
-wartość
-ponkt przyłożenia
6 4 6
2010-01-13T14:25:44+01:00
Kierunek, zwrot, wartość, punkt przyłożenia

licze na naj:):):)
8 4 8
2010-01-13T14:28:00+01:00
Wartość-symbolizuje ją długość odcinka
kierunek-wyznacza go prosta, wzdłuż której działa ta siła
zwrot-pokazuje, w którą stronę działa siła
punkt przyłożenia-punkt w którym siła jest przyłożona
11 4 11