Prosze o przetlumaczenie tego tekstu:)
dzieki:)

Ich habe mein Tag um 7,00 Uhr angefangen. Ich bin um 7,05 Uhr aufgestanden. Um 7,10 Uhr habe ich Fruhstuck gegessen. Nachher bin ich zur Schule losgegangen. Um 7,20 Uhr bin ich zur Scchule abgefahren. Am Dienstag habe ich mein Zimmer aufgeraumt. Nach der Schule habe ich zum meine Freundin angerufen und habe ich sie eingeladen. Um 15,00 Uhr habe ich in dem Supermarket eingekauft. Ich habe die Brotchen und Kase gekauft. Wann habe ich nach Hause gegangen habe ich ein DVD ausgeliehen. Um 16,00 Uhr habe ich mein Hund ausgefuhrt. Um 17,00 bin ich mit dem Freunden FuBball gespielt. Um 20,00 Uhr bin ich zuruckgekehrt. Um 20,30 bin ich gewaschen und Abendessen gegessen. Um 21,00 habe ich die Bucher geliest. Um 22,00 Uhr bin ich schlafen gegangen.

2

Odpowiedzi

2010-01-13T14:41:57+01:00
Rozpoczęłam swój dzień o 7 rano. O 7:05 wstałam. O 7:10 zjadłam śniadanie. Następnie wyszłam do szkoły. O godz 7:20 dojechalam do szkoły. We wtorek sprzątałam mój pokój. Po szkole zadzwoniłam do swojej przyjaciółki i ją zaprosiłam. O 15 pojechalam do supermarketu na zakupy. Kupiłam bułki i ser. Kiedy wracałam do domu, wypożyczyłam DVD. O 16 wyprowadziłam psa. O 17 grałam w piłkę nożną z przyjaciółmi. O 20 wróciłam z powrotem. o 21 czytałam książkę. O 22 poszłam spać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:43:21+01:00
Moj dzien rozpoczalem o 7.00. O godz. 7.05 wstalem. O godz. 7.10 zjadlem sniadanie. Potem ruszylem do szkoly. O godz. 7.20 dojechalem do szkoly. We wtorek posprzatalem moj pokoj. Po szkole zadzwonilem do mojej przyjaciolki i ja zaprosilem. O godz 15 zrobilem zakupy w supermarkecie. Kupilem bulki i ser. Kiedy szedlem do domu pozyczylem dvd. O godz 16 wyprowadzilem mojego psa.O 17 gralem z przyjacielem w pilke. O 20 wrocilem. O 20.30 umylem sie i zjadlem kolacje. O 21 czytalem ksiazke. O 22 poszedlem spac.
1 5 1