Zad.1 Oblicz,pamiętając o kolejności wykonywania działań.
a) 24,6×2,3:0,02=
b) (2-0,16):(1-0,6)=
c) (1.32+3,24):(2,4:2)=
d) (63,2:100+0,1):1,22=

P.S.Błagam o pomoc HELP!!!!!!!!
Kto będzie pierwszy i dobrze zrobi dam wszystkie gwiazdki i najlepsze!.

3

Odpowiedzi

2010-01-13T14:46:43+01:00
2010-01-13T14:48:45+01:00
A) 24,6×2,3:0,02=2829
b) (2-0,16):(1-0,6)=1,84:0,4=4,6
c) (1.32+3,24):(2,4:2)=4,56:1,2=3,8
d) (63,2:100+0,1):1,22=0,732:1,22=0,6
;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:49:10+01:00
A.24,6×2,3:0,02=56,58 :0,02=28,29
b.(2-0,16):(1-0,6)=1,84:0,4=4,6
c) (1.32+3,24):(2,4:2)=4,56:1.2=3,8
d) (63,2:100+0,1):1,22=0,732:1,22=0,6
terz to miałam
1 5 1