Odpowiedzi

2010-01-13T14:50:09+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/11947-12-pozytywne_i_negatywne_znaczenie_owadow_w_gospodarce_czlowieka tu znajdziesz wszystko :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T14:50:35+01:00
Ogromne znaczenie owadów wynika z tego, iż występują one w przyrodzie w bardzo dużej ilości, mają wiele siedlisk, reprezentują bardzo różne typy odżywiania tworzą ogromną rzeszę konsumentów.
Owady roślinożerne - pożerają wszelkie możliwe elementy roślin

OWADY:
 Niszczą szkodniki
 Zapylają rośliny
 Przyspieszają rozwój materii
 Rozsiewają nasiona
1 5 1
2010-01-13T14:52:36+01:00
-człowiek uważa och za skodników poniewaz sa jego konkurentami
-niektóre owady przenoszą choroby
-zapylają rośliny uprawne
-dostarczają potrzebnych nam produktów (miód jedwab)
2 3 2