Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:53:56+01:00
Kwadrat:
wszystkie boki równe,
wszystkie kąty proste,
przekątne kwadratu są tej samej długości,

prostokąt:
dwie pary boków równych,
4 kąty proste (90 stopni),
przekątne są tej samej długości,
2010-01-13T14:54:21+01:00
Kwadrat.
-ma takie same boki
-jego przekatne przecinaja sie pod kątem prostym
-wszystkie jego kąty mają po 90[stopni}

prostokąt.
- ma boki równe parami
- jego katy mają po 90 {stponi}
2010-01-13T14:55:16+01:00
Kwadrat
-katy proste przy podstawach
-ma boki takiej samej dlugosci
-jest prostokatem

prostokat
-katy przy podstawach sa proste
-chyba jest rownoleglobokiem ale nie jestem pewna