Odpowiedzi

2010-01-13T14:51:58+01:00
Kwadrat
wszystkie katy proste
wszyskie boki rowne
rowne przekatne
prostokat
rownolegle boki
rowne przekatne
wszystkie katy proste
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:53:07+01:00
Kwadrat
-przekątne mają taka samą długość
-Przekątne przecinają sie pod kątem prostym
-przekątne przecinają się w środku kwadratu
-mają boki takiej samej długości
prostokąt
-przekątne mają taką samą długość
-boki leżą względem siebie pod kątem prostym