Odpowiedzi

2010-01-13T14:56:44+01:00
W australi jezioro eyre -12m n p m
ameryka południowa nie ma
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:58:10+01:00
Ameryka Południowa Salinas Grandes -48 m
Australia Jezioro Eyre -14m
Antarktyda Rów Bentleya -2537
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T15:02:09+01:00
Ameryka południowa-Laguna del Carbon 105 m p.p.m
australia-jezioro Eyre – 16 m p.p.m
antarktyda-2538m.p.p.m
3 5 3