Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T18:14:31+02:00
A= Δv/t
czyli
t= ΔV/ a
t= 100m/s / 5m/s²
t= 20s
2 5 2
2009-09-26T18:16:56+02:00
Wystarczy użyć przekształconego wzoru na przyspieszenie ;)

a=V/t => t = V/a = 100m/s / 5m/s² = 20s

ODP. Po 20 sekundach tego ruchu samolot osiągnie prędkość równą 100m/s.

Pozdrawiam,
matteushq;)
3 3 3
2009-09-26T18:27:33+02:00
V=at
czyli t= v/a
t= 100/2 = 50 s
2 1 2