W czasie wycieczki odwiedziliśmy również ogród zoologiczny. Ogród ma kształt prostokąta o bokach 220mx 300m. Połowę jego powierzchni zajmują wybiegi dla zwierząt lądowych, 30% terenu zamieszkują ptaki, pozostała część terenu należy do zwierząt wodnych. Oblicz ile metrów kwadratowych zajmują tereny dla zwierząt wodnych.[OBLICZENIA]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:03:47+01:00
0,5*300*220=33000m² -teren zwierząt lądowych
0,3*300*220=19800m²- teren ptaków
300*220-(33000+19800)=66000-52800=13200m² teren zwierząt wodnych
2010-01-13T15:05:45+01:00
P=220*300=66000m2
66000-33000=33000m2
66000*0.3=19.800M2
33000m2-19.800m2=13200m2
1 5 1