Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:03:58+01:00
45 min - 0,75 godziny
1h +45 min = 1,75 godziny
80km * 1,75 = 140km
Trasa wynosi 140km, więc
140/2 = 70
Odp. Musiałby jechać z prędkością 70km/h.
5 4 5
2010-01-13T15:05:00+01:00
80x2 - 1/4 = 140km/h
140km/h podzielić na 2 = 70km/h

:)
3 3 3
2010-01-13T15:11:13+01:00
80 km/h * 1,45 h= 140 km
140 km : 2h= 70 km/h
Pociąg powinien jechać z prędkością 70 km/h
3 3 3