Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:32:16+01:00
D,f,a,g,f,a,a,e,g,e,g,a
g,h,d2,c2,h,d2,a,a,g,f,e,g,f,f,g,a
e,g,f,f,e,d,;d,d,f,a,g,f,a,a
e,g,f,g,a,g,h,d2,c2,h,d2,a,a,g,f
e,g,f,f,g,a]e,g,f,f,e,d
; - Od tego zaczyna się refren
] - A to jest na koniec nut czyli trzeba powtórzyć
A do tej rugiej piosenki nie dałeś załącznika
jak dodasz to ci napisze odp.
69 1 69
2010-01-13T19:17:54+01:00
Nuty na gdybym miał gitarę
aCECEEhDCDEEpowtórzDFAGFAEEDChDCDEEpowtórz hDChaa
upływa szybko życie
gCEAEGFghDAGE razem EG FA EG FA EG GH FA OSOBNO DEF RAZEM FA EG CE CE
40 1 40