Odpowiedzi

2010-01-13T15:06:45+01:00
Równanie
x-wysokość szczytu w Karpatach
2x+2152 = 7462 /-2152
2x = 5310 /2
x = 2655 2655+2152= 4807
Odp. Wysokość szczytu w Karpatach wynosi 2655 m a w Mount Blanc wynosi 4807m.
3 5 3
2010-01-13T15:06:58+01:00
M. Blanc =2152m+x
Gerlach=x
x+x+2152=7462
2x=7462-2152
2x=5310 /÷2
x=2655
M.B=2655+2152=4807

Odp. Gerlach ma wysokość 2655 m n.p.m. a Mount Blanc 4807 m n.p.m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:13:09+01:00
Gerlach to x

2152 m + 2x(dwa x żeby obliczyć gerlach i mount blanc) = 7462m
więc :

odejmujemy od obu stron 2152m

czyli

2x = 5310

dzielimy na dwa

x = 2655 (czyli gerlach ;))

a teraz mount blanc

x(2655) + 2152 = 4807 m

Gotowe
1 3 1