Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:09:17+01:00
Pierwsze śniadanie:
Płatki kukurydziane + sok pomarańczowy
Drugie śniadanie:
Bułka z serem i pomidorem + jabłko
Obiad:
Ziemniaki + pierś z kurczaka + surówka + herbata
Podwieczorek:
Serek homogenizowany
Kolacja:
Jajecznica z chlebem + herbata
11 4 11
2010-01-13T15:13:24+01:00
1 Śniadanie: herbata,kanapki z pasztetem , pomidorem i ogórkiem.
2 śniadanie :jabłko , banan i np. batonik
obiad:zupa pomidorowa,kotlet , surówka ,ziemniaki lub ryż
podwieczorek : kisiel i np. truskawka
kolacja:jajecznica i herbata
4 4 4