Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:13:29+01:00
Na Sycylię wszyscy jeźdźą
w lecie w zimie
cały rok
bo i w leci no i w zimie
gorąc jest że cho cho
2010-01-13T15:16:29+01:00
Dam wierszyki:

1.
Na pewno słyszał każdy
O Morzu Śródziemnym
Niektórzy szczęściarze tu byli
Na tym Morzu największa
Tak więc zapraszam
Do zwiedzania słonecznej Sycylii;

2.
Ten kraj ma dziewięć prowincji
Nie chce się wszystkich wymieniać
Jednak to najpiękniejsza wyspa w Europie
I nikt nie chce tego zmieniać

3.
Nie chcę Was wcale uczyć historii
Jednak ma ją bogatą Sycylii kraj
Była Habsburgów, była Burbonów
A teraz to słoneczny raj.



1 5 1