Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:13:59+01:00
No to najpier musisz usunąć przecinek czyli 1234i potem do tej liczby 4 dopisujemy tyle zer po ilu liczbach był ten przecinek ( 12,34- przecinek po 2 liczbach ) a wiec do liczby 4 dopisujemy dwa zera czyli 1234/400=(i to juz liczysz na kalkuulatorku a jak musisz sama to robisz pod kreską normalnie ale tego już nie potrafie wytłumaczyć ;/
2010-01-13T15:14:55+01:00
Musisz sobie przesunąć przecinki w jednej i drugiej liczbie o tyle samo miejsc (ewentualnie dodać zera)
12,34/4 =1234/400=3,085
135,2 / 3,4= 1352/34=39.76470588
(trochę dziwne liczby wybrałeś)
;)
  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-13T15:16:46+01:00
Przesuwasz przecinek w prawo w dzielnej oraz dzielniku, lub zapisujesz liczbe w postaci ulamka i wykonujesz dzialanie na ulamku

12 i 34/100 * 1/4=3 i 85/100

135 i 2/10 * 10/34=39 i 26/34