Odpowiedzi

  • ACDC
  • Rozwiązujący
2009-09-26T18:51:38+02:00
"podróżujemy po świecie ,szukajac tego co nam trzeba, i
wracamy do domu aby to znaleść ? "

Ja rozumiem to tak, że: nigdzie nie jest tak dobrze jak w domu, nigdzie indziej nie można znaleźć tego co jest nam bliskie i potrzebne. Jeździmy po świecie by tego szukać, a tak naprawdę jest to w zasięgu ręki. "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej"


3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T18:54:38+02:00
To znaczy że podrózujemy po swiecie i szukamy lepszego zycia mamy nadzieję że znajdziemy dobrze opłacalną pracę że będziemy mieli pieniądze. Że nasze szare zycie stanie sie barziej kolorowe nabierze sesu. Ze w innym miejcu będziemy po prostu szczęsliwi bardzo. Staniemi się inaczej nastawieni do zycia bedziemi mieli pieniądze które ozwola nam na wszystkie nasze potrzeby marzenia. Juz nie będzie trzeba odmawiac sobie wakacji domu z ogrodem. Wsz\ystko będzie piekniejsze. Tylko jest jeden minus kiedy zrozumiemy ze pieniadze to nie wsystko bedziemy czuc w sercu pistke za bliskimi, za przyjaciólmi, za dotychczasowym zyciem za naszym krajem. I wrócimy do domu by znależc to wszystko by na nowo to było obecne w naszym zyciu by znowu poczuc jak to jest razem z rodzina tak ciepło i wesoło tak inaczej niz samemu i juz nie będziemy podrózować po ś\iece w poszukiwaniach szczęscia i tego co nam trzeba bp tp wszystk będziemy mieli w domu z rodzina i przyjaciółmi.
3 4 3