Odpowiedzi

2010-01-13T15:17:19+01:00
Końskie zdrowi, Augiasza stajnia, Pięta achillesowa
Są to frazeologizmy, inaczej przenośnie.
Mam nadzieje, że pomogłam :*
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T15:17:27+01:00
Patrzeć przez palce,
powódź kwiatów,
drzewa kwitną ptakami,
morze łez,
krew mnie zalewa,
deszcz gwiazd,
nuty zapachów,
stalowe nerwy
fale morza,
łany zbóż,
płuca miasta,
9 4 9
2010-01-13T15:19:50+01:00
Przenośnia - patrzeć przez palce
porównania - tępy jak ołówek
uosobienia - rybki szczekają
ożywienie - atlas pokazał
onomatopeja - trtr - trtr
36 4 36