Odpowiedzi

2010-01-13T15:17:41+01:00
Skala 1:2500000 oznacza że
1cm na mapie to w rzeczywistości 25 km
2500000cm - 25km
10 4 10
2010-01-13T15:18:10+01:00
To znaczy ze jeden centymetr na mapie jest równy 2500000 cm w rzeczywistości
czyli 25 km

1cm - 25km
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:18:21+01:00
1 cm.-2500000cm
1cm.-25000m
1cm.-25km.


20 4 20
?FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
sdf
fdsdfffffffffffff
fds
1 cm-2500000\;100