Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:26:14+01:00
Sala, na której będzie odbywać się dyskoteka, ma kształt prostopadłościanu o wymiarach 50m x 30m x 10m. Ile kilogramów waży powietrze w tej Sali, jeśli 1m3 powietrza waży ok. 1,3kg? Wyraź wagę powietrza w tonach.

Objętość sali:
V=a*b*c
V= 50m * 30m * 10m
V= 15000m³

15000m³ * 1,3kg = 19500kg = 19,5 t
1t = 1000kg
2010-01-13T15:28:18+01:00
50*30*10=15000
15000*1,3=19500 (kg)
19500 kg = 19,5 t
2010-01-13T15:31:04+01:00
V= 50m*30m*10m=1500m*10m=15000m

Waga Powietrza 1.3kg*15000m=19500kg=19,5t

V=Objetosc