Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:26:00+01:00
Mianownik ( kto? co?) --- kochana babcia
dopełniacz(kogo?czego?)---- kochanej babci
celownik(komu?czemu?)--- kochanej babci
biernik(kogo?co?)--- kochaną babcię
narzędnik(z kim? z czym?)--- kochaną babcią
miejscownik(o kim? o czym?)---- kochanej babci
wołacz(o!)---- kochana babciu

--------------------------------------------------------------------------------
mianownik ( kto? co?) -kochani dziadkowie
dopełniacz(kogo?czego?)--- kochanych dziadków
celownik(komu?czemu?)--- kochanym dziadkom
biernik(kogo?co?)--- kochanych dziadków
narzędnik(z kim? z czym?)--- kochanymi dziadkami
miejscownik(o kim? o czym?)-- kochanych dziadkach
wołacz(o!)--- kochani dziadkowie
2010-01-13T15:26:04+01:00
M.(kto co?) kochana babcia
D.(kogo czego?) kochanej babci
C. (komu czemu?) kochanej babci
B. (kogo co?)Kochaną babcię
N.(z kim z czym?) kochaną babcią
Ms. (o kim, o czym?) kochanej babci
W. (o!) kochana babciu!


M.(kto co?) kochani dziadkowie
D.(kogo czego?) kochanych dziadków
C. (komu czemu?) kochanym dziadkom
B. (kogo co?)Kochanych dziadków
N.(z kim z czym?) kochanymi dziadkami
Ms. (o kim, o czym?) kochanych dziadkach
W. (o!) kochani dziadkowie!
1 5 1
2010-01-13T15:26:34+01:00
M: kochana babcia
D: kochaną babcię
C:kochanej babci
B: kochaną babcię
Msc: z kochaną babcią
N: o kochanej babci
W: kochana babcia

M: kochani dziadkowie
D: kochanych dziadków
C: kochanym dziadkom
B: kochanych dziadków
Msc: z kochanymi dziadkami
N: o kochanych dziadkach
W: kochani dziadkowie