Odpowiedzi

2010-01-13T15:28:21+01:00
Rybołówstwo, co więcej to Ci nie powiem bo nie wiem. Masz przynajmniej tyle ;]
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T17:59:01+01:00
Oprócz rybołóstwa, które podał poprzedni odpowiadający proponuję odpowiedzi:
- transport drogą morską (ludzi i towarów)
- jako ciekawy zakątek turystyczny: możliwość nurkowania, plażowania i inne
- wydobycia różnych złóż m.in. ropy naftowej, gazu ziemnego, kruszyw (żwiru, piasku), bursztynu i minerałów ciężkich.

Myślę że to juz jest coś więcej.
Możesz poszukać informacji jeszcze
[url=http://www.naszbaltyk.pl/zas.php]tu[/url]
1 5 1