Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T15:27:24+01:00
Wiara bezuczynków jest '' martwa" Dlatego że nie pokazujemy że wierzymy, nie okazujemy tego.


Ja w sowoim życiu staram sie być dobra/y, pomagac ludzią, życ wegług dekalogu i chodze do kościoła. Moim zdaniem właśnie tak swoim życiem pisze ewangelię o Jezusie .






P.S. Mam nadzieje że jakos pomogłam ;)
Licze na 5 gwiazdek.
Pozdrawiam.
1 5 1
2010-01-13T20:53:13+01:00
Wiara bez uczynków jest martwa ponieważ na uczynkach opiera sie nałe chrześcijanstwo . bóg kazał czynic dobra i mowił ze tylko dzieki temu otrzymamy zycie wieczne .
chodzac do koscioła,pomagajac innym w potrzebie, modląc sie itd
1 5 1