Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:31:17+01:00
Moim zdaniem współczesnemu człowiekowi jest potrzebny Zbawiciel, ponieważ ludzie coraz bardziej oddalaja się od Boga popełniajonc coraz wiecej grzechow. W dzisiejszych czasach niektorych ludzi już nie obchodzi Bóg tylko technologie nowoczesne. Dlatego potrzebny jest nam zbawiciel.
2 5 2
2010-01-13T15:32:33+01:00
Tak ponieważ każdy człowiek grzeszy i nikt nie jest doskonały.
Naszym zbawicielem może być ksiądz , ktoś bliski,przyjaciel lub nauczyciel. Ktoś bliski, nauczyciel czy przyjaciel mogą ci tylko pomóc z tym skończyć ale rozgrzeszyć może tylko ksiądz itd.
A wiec każdy potrzebuje zbawiciela.
1 5 1