Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:29:41+01:00
Zwilżył bo wilgotne
złażący bo złazić
leżeć bo legowisko
zwyciężać bo wygrana
10 4 10
2010-01-13T18:22:06+01:00
Wyraz "zwilżył" wymienia się na "G" z wyrazem zwilgotniał. Wyrazy "złażący", "leżał","zwyciężać" posiadają przed i po spółgłosce "Ż" samogłoskę.
6 3 6
2010-01-13T18:31:02+01:00
Zwilżył bo wilgotne, zwyciężać bo wygrana, złażący bo złazić, leżeć bo legowisko


1 1 1