Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:30:49+01:00
Rozwój nauki i technikijest bardzo potrzebny w zyciu człowieka jednak rozwój tego czynnika posiada także wady. Rozwój ten może doprowadzić do samozagłady człowika. Ludzie nie będa umieli w nalezyty sposób wykorzystać ,,cudów nauki". Gdy dostana sie one w nie powołane ręce może dojśc do wielkiej tragedi. Tżeba umieć dostrzeć granice.
4 3 4
2010-01-13T15:40:19+01:00
Nauka daje nam najpotężniejszą broń do wyrządzenia ludziom zła
2 1 2