Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:35:05+01:00
To znaczy , że wypadkowa tych sił jest równa 0
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
2010-01-13T15:36:28+01:00
Siły równoważą się wtedy kiedy jedna jest taka siły równoważą się wtedy, gdy jedna siła działa na drugą z taką samą siłą. Np. Dwie osoby o tej samej sile ciągną w przeciwną stronę książkę. Książka nie przeciągnie się na żadną stronę bo te osoby ciągną je o tej samej sile.
4 4 4
2010-01-13T15:40:45+01:00
Siły równoważą się jeżeli mają taką samą wartość, ale przeciwne zwroty. Jeżeli siły się równoważą to wypadkowa jest równa 0.

---> (wartość 3, kierunek poziomy, zwrot w prawo)
<--- ( wartość 3, kierunek poziomy, zwrot w lewo )

---><--- (te siły się równoważą: ta sama wartość, przeciwny zwrot, ten sam punkt przyłożenia siły)
5 4 5