Tabela z lektóry szkolnej "Opowieść wigilijna":

Chodzi tu o :

1.Duch zeszłorocznych Świąt - i co odczuwał gdy go spotkał oraz jakie przypomniały mu sie obrazy z dzieciństwa.

2.Duch tegorocznych Świąt - i to samo co w punkcie wyżej (co czuł i jakie miał obrazy z dzieciństwa)

3.Duch przyszłych Świąt - co czuł wtedy.

Pewnie bym coś napisał ale bardzo mało i chyba źle więc sie pytam was.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:46:24+01:00
1 Duch zeszłorocznych Świąt Przypominało mu się jego dziecinctwo równiez jak z małego chłopca zmienił sie w samolubnego starca
Czuł wzruszenie smutek żal Scrooge zdał sobie sprawe ze odrzucił szczęscie a wybrał pieniadze

2 duch tegorocznych Św. Próba uświadomienia scroogowi jak powinno obchodzic sie Św oraz jak wazna jes rodzina
czuł wzruszenie smutek ze jest samolubnym starcem dla którego wazne sa pieniadze . uswiadamia sobie ze ważna jest rodzina

3 Duch przyszlycg Św. próba uswiadomienia mu jak beda wygladac przyszłe wigiliie gdy jego postepowianie sie nie zmieni
Najpierw czuł smutek lek był przerazony wizją własanej śmierci

Mam nadzieje ze chodziło o to xd
1 5 1
2010-01-13T15:46:38+01:00
Duch Zeszłorocznych świąt:
-ma postać starca,którego widzi się w oddali
-białe włosy spływają mu po szyi i plecach
-na policzkach widać czerwone rumieńce
-ubrany jest w białą,długą tunikę
-postać zmienia się i pulsuje różne kształty

Duch tegorocznych Świąt:
-ma postać pięknego i wesołego człowieka
-ubrany jest w ciemnozielony płaszcz bez rękawów obszyty białym futrem
-jest dobroduszny
-lubi pomagać biednym
-potrafi mieścić się w bardzo małych pomieszczeniach
-na Ziemi żyje tylko dobą,a umiera po nocy wigilijne

Duch Przyszłych Świąt
-wysoki i okazały
-tajemniczy i przerażający
-sunie po ziemi jak mgła
-jest milczący
-budzi szacunek i strach
2 4 2