Odpowiedzi

2010-01-13T15:44:08+01:00
Moim zdaniem nie powien ich otrzymac,bo nie usnoł by nad nimi,nie wyrzucili by go z pracy,i dalej mialby ciepla posadke w aspinwall
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:00:47+01:00

1) Gdyby jej nie otrzymał to by nie czytał by ksiazki pod tytułem ,,Pan Tadeusz "i nie doszłoby do tragedii oraz miał by nadal prace w latarni


2) Po otrzymaniu paczki z książka Adama Mickiewicza znanego mu pisarza i nie przeczytaniu "Pana Tadeusz" zapomniał by o rodzinnym kraju i by do niego nie powrócił ponieważ tak bardzo przywiązał się do latarni


do tragedii doszło poprzez zaczytanie się w ksiazce przez Skawińskiego i nie zapaleniu swiatel latarni z tego powodu rozbiel się statek po czym Skawiński stracił prace i wrócił do swojego kraju