Odpowiedzi

2010-01-13T15:42:57+01:00
2010-01-13T15:43:43+01:00
Do kogo jest skierowana Ewangelia? Do owiec Jezusa, do każdego z nas. - Co to znaczy, że woła On swoje owce po imieniu? Że Ewangelia jest skierowana do wszystkich ludzi.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:44:50+01:00
Ewangelicy kierowali słowa pisma swietego do ludu który chce słuchać słow boga i którzy chcą pogłebic swa wiarw w boga i cuda które uczynił
2 4 2