Odpowiedzi

2010-01-13T15:50:08+01:00
Siedlisko: Rozproszony w cienistych lasach iglastych i mieszanych, na kwaśnej, torfiasto-próchnicznej, wilgotnej ziemi.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:56:49+01:00
Widłak jałowcowaty:Cieniste lasy na niżu, w górach aż po kosówkę,roślina cieniolubna,Rośnie na wilgotnych miejscach porośniętych mchami,Częściej występuje w górach i na pogórzu, niż na niżu.
5 4 5