Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:51:53+01:00
Wierze :
w Boga
W miłosierdzie Boze
w zbawienie
w sprawiedliwosc Bożą
w opatrznosc boska
w rownosc wszystkich ludzi na swiecie


wyznaje wiare w chrystusa , w jego zmartwychwstanie,

oczekuje łaski Bozej
zbawienia
odpuszczenia wszystkich moich win
1 5 1
2010-01-13T16:00:24+01:00
WIERZE:w jednego Boga, w jednego Pana Jezusa Chrystusa, w Ducha Świętego Pana i Ożywiciela; w jeden, święty, powszechny i apostolski Kościół
WYZNAJE: jeden chrzest na odpuszczenie grzechów. OCZEKUJE:Wskrzeszenia umarłych i życia wiecznego w przyszłym świecie