1) klasa 4a miała posadzić 18 drzew w równych rzędach.Ile jest rzędów i ile drzew w karzdym rzędzie???

2)Janek ma tabliczkę czekolady podzieloną na kwadratowe kostki o wymiarach1cm na 1cm do tej pory zjadł kilka kostek z prawego dolnego rogu . ILE KOSTEK CZEKOLADY MU ZOSTAŁO?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:55:21+01:00
1) np. trzy rzędy a w każdym po 6 drzewek bo 3 razy 6=18 ;) albo mogą być dwa rzędy po 9 drzewek bo 2 razy 8 = 18 ;)

2) tutaj brakuje treści zadania bo nie jest powiedziane ile czekolada ma kostek..a moze byc duza lub mala wiec to ze kostka ma 1/1cm. nic tu nie mowi ;p
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T15:56:55+01:00
1) Jest 6 rzędów po 3 drzewa bądź 3 rzędy po 6 drzew
2) Brakuje treści zadania, więc nie da się obliczyć.
2010-01-13T15:58:13+01:00
1
18:3=6 lub 18:6=3 lub 18:2=9 lub 18:9=2 18:1=18 lub 18:18=1
Odpowiedź jest 6 rzędów a w każdym rzędzie są po 3 drzewa lub jest 3 rzędów a w każdym rzędzie są po 6 drzewa lub jest 2 rzędów a w każdym rzędzie są po 9 drzewa lub jest 9 rzędów a w każdym rzędzie są po 2 drzewa lub jest 18 rzędów a w każdym rzędzie są po 1 drzewie lub jest 1 rzęd a w każdym rzędzie są po 18 drzew
2. za mało danych nieda si,ę rozwiązać