Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T15:54:23+01:00
Po bitwie narodów Napoleon został zesłany na wyspę Elbę w 1813 roku potem 1 marca 1815 wrócił (uciekł z wyspy) na te sto dni ponieważ we Francji pogarszała się sytuacja po przejęciu władzy przez Ludwika XVIII. Potem Anglia, Austria, Rosja i Prusy postanowiły znowu go pokonać i 18 czerwca 1815 roku w bitwie pod Waterloo Napoleon przegrał i został już do końca życia zesłany na wyspę św. Heleny. ten okres od 1 marca do 18 czerwca ma równo 100 dni. :)
3 5 3
2010-01-13T16:01:43+01:00
KIEDY I W JAKIEJ

1 -Napoleon Bonaparte zmarł 1815 r. W bitwie pod Waterloo.

"100 dni Napoleona"

2 . Wystąpienie Cesarza do żołnierzy i przejście oddziału na stronę Napoleona uznawane jest jako kluczowy moment epopei "100 dni Napoleona"
1 5 1