Odpowiedzi

2009-09-26T19:32:36+02:00
Wszystkiego najlepszego dla mojej siostrzyczki z okazji 7 urodzin. Oby miło czytało Ci się tę książkę.
Twoja kochana siostra, Ania.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T19:35:03+02:00
Aniu, (imię siostry- dałem przykład)
Urodziłaś się 7 lat temu.
Wkroczyłaś w świat z płaczem.
Zrób wszystko, ażeby tego płaczu było jak najmniej.
1 5 1
2009-09-26T19:45:30+02:00
Dla kochanej młodszej siostry z okazji ukończenia 7 lat moc gorących życzeń ze specjalną dedykacją na tej oto książce.
Starszy i zawsze pomocny brat Maciek :)
2 5 2