Odpowiedzi

2010-01-13T16:00:34+01:00
Myślę że nie rośnie dlatego gdyż w Polsce coraz więcej zostaje sprywatyzowanych zakładów . Osoby bezrobotne nie starają się szukać pracy , lecz najważniejsze to poziom wykształcenia . Teraz potrzebni są ludzie obyci w swoim zawodzie .

myślę że pomogłam . ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:00:55+01:00
Wskaźnik urbanizacji w Polsce nie idzie w górę ponieważ w Polsce rodzą się dzieci oraz umierają dorośli , dzieci rodzi się 3 razy więcej , lecz dużo polaków wyjeżdża do Anglii lub na zachód w poszukiwaniu pracy, gdzie zakładają rodzinę i tam mieszkają na stałe . Kultura i te sprawy się nie rozwijają przez rząd ponieważ ciągle wychodzą jakieś afery i rząd zapomina o takiej ważnej rzeczy.

Mam nadzieję że pomogłem :)