Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T16:01:57+01:00
Hermon wiedzie z ojcem spór o losy Antygony. Kreon emocjom syna przeciwstawia przekonanie, że rodzina władcy nie może stać ponad prawem, które on stanowi. Młodzieniec powołuje się głos ludu tebańskiego, który nie uznaje Antygony za winną. Dochodzi do starcia dwóch koncepcji państwa: ojciec twierdzi, że państwo jest niepodzielną własnością władcy, syn uważa, że władca powinien wsłuchiwać się w głos swojego ludu.
2010-01-13T16:02:32+01:00
Edyp kiedy dowiedział się, że jego syn zabije go i ożeni się ze swoją matką ,tuż po narodzinach pozbył się go z królestwa. Niestety ktoś go uratował a gdy Kreon dorósł nieświadomie zabił ojca i ożenił się z matką.
1 1 1