Odpowiedzi

2010-01-13T16:02:17+01:00
Scrooge przeraził się duchów i postanowił się zmienić z skąpego na chojnego
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:04:15+01:00
Zauważył że jego zachowanie do niczego go nie zaprowadzi. Poczuł że musi się zmienić że musi zmienić swoje postępowanie ale przede wszystkim siebie całego
1 1 1
2010-01-13T16:05:28+01:00
Zdziwienie,strach,bezradność,nie pokój, prosze o 5 gwiazdkę:)
2 3 2