Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-26T20:01:06+02:00
Włos ludzki ma średnicę ok. 10 do potęgi -4 m. Ile to milimetrów? Jak gruby byłby włos powiększony tysiąc razy? Jaką grubość miałby włos powiększony milion razy? Proszę o pomoc

10⁻⁴m=10⁻⁴×1000mm=10⁻⁴×10³mm=10⁻¹mm(=0,1mm)
1000×10⁻¹mm=10³×10⁻¹mm=10²mm(=10²×10⁻¹cm=10¹cm)
1 000 000×10⁻¹mm=10⁶×10⁻¹mm=10⁵mm(=10⁵×10⁻³m=10²m)
135 3 135
2009-09-26T21:17:45+02:00
10 do potęgi -4m= 0,0001m= 0,1mm
0,1mm * 1 000= 100mm= 1cm
0,1mm * 1000 000= 100 000mm = 100m
102 4 102