Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:05:57+01:00
Zbyszko.
Według mnie byl on prawdziwym rycerzem.Był równiez czuły w stusunku do Danusi i Jagienki a zarazem mężny i odwazny. Posiadał on niezwykłą odwagę.
Miał także cechy prawdziwego rycerza gdyż na pierwszym miejscu stawiał Boga i dobroć o druga osobę. byl on bardzo waleczny i pomagał ludziom w potrzebie nie dbając o siebie.Byl gotowy do poświęceń nawet swoim ciałem w momencie gdy krzyżacy byli przedstawicielami hamstwa.
1 5 1
2010-01-13T16:06:20+01:00
Mi najbardziej podobała się postać Jagienki.Jest to dziewczyna ładna a przy tym bardzo samodzielna.Potrafiła sobie poradzić w każdej sytuacji.Mimo twardego charakteru była troskliwa i wrażliwa na krzywdy drugiego człowieka.Udowodniła to pomagając Jurandowi.Myślę że jest to osoba do naśladowania.
1 1 1