Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T19:48:10+02:00
Cp = (ms * 100%) : mr

Cp = stężenie procentowe = ?
ms = masa substancji = 20dag = 200g
mr = masa roztworu = 800g [woda = 600g + cukier = 200g]

Cp = (200g * 100%) : 800g
Cp = 25%

Odp. Stężenie procentowe otrzymanego roztworu wynosi 25%
15 4 15
2009-09-26T19:48:22+02:00
20/620=0,0322=0,32%(w przybliżeniu)
3 1 3
  • Użytkownik Zadane
2009-09-26T19:57:40+02:00
Dane:
Cp=?
ms=600g
mr= 2g
Cp= ms*mr / kreska ułamka 100%

Cp= 600*2/ kreska ułamkowa 100 %= 1200/ kreska ułamkowa 100%=12%

Odp; Stężenie procentowe roztwory wynosi 12 %
1 1 1