Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:17:58+01:00
Kto kradnie płaszcz bliżniego,sam umiera bez koszuli-Jeżeli ktoś coś ukradł to i tak wcześniej czy póżniej poniesie za to odpowiedzialność.
Ze złej mąki chleba nie będzie-Jeżeli ktoś oszukiwał to i tak wyjdzie to na jaw i wszystko mu odbiorą(to co rzekomo wygrał)
Tego z tym chlebem nie jestem pewna.
26 4 26
2010-01-13T16:21:51+01:00
,,Kradzione nie tuczy" - Kradzieżą nie wzbogacisz się trwale (na długo).
,,Ze złej mąki chleba nie będzie" - Źle podjęte działanie, nie przyniesie dobrego skutku.
,,Kto kradnie płaszcz bliźniego, sam umiera bez koszuli'' - Kto kradnie, to i jego okradną.
17 4 17