Mariusz i Wojtek jeżdzili na łyżwach.Mariusz przejechał dwa okrą żenia na dużym lodowisku,a Wojtek trzy okrążenia na małym.Ile metrów przejehał każdy z nich ,jeżeli jedno okrążenie na dużym lodowisku ma 198 metrów ,a na małym 88 metrów?(obliczenie sposobem pisemnym)

3

Odpowiedzi

2010-01-13T16:08:37+01:00
Duże lodowisko: 198m
Małe lodowisko - 88m

Mariusz:
2 x 198 = 396

Wojtek
3 x 88 = 264

Odp: Mariusz przejechał 396m, a Wojtek 264m.
1 5 1
2010-01-13T16:11:03+01:00
Mariusz:
198
* 2
_____
396
Mariusz przejechał 396 metrów.
WOJTEK
88
* 3
____
264
Wojtek przejechał 264 metry.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:11:46+01:00
Duże lodowisko - 198m
Małe lodowisko - 88m

Mariusz:
2*198m= 396m

11
198
* 2
-------
396

Wojtek:
3*88m=264m
2
88
*3
-----
264

Odp. Mariusz przejechał 396m a Wojtek 264m

2 4 2