Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T19:56:28+02:00
2,25+1,5= 3,75

3,75---->100%
1,5-----> x

3,75x= 1,5×100
3,75x=150
x=40

odp: cynk stanowi 40% stopu
2009-09-26T19:57:17+02:00
2.25kg miedzi +1.5kg cynku =3,75kg

3,75kg---100%
1,5kg ---x

x=1,5*100/3,75=40%

/-- tam ma być kreska ułamkowa ale to chyba wiadomo
2009-09-26T19:59:05+02:00
Cp=?
mr=1,5+2,25=3,75
ms=1,5
Cp=ms/mr*100%
Cp=1,5/3,75*100%=40%
odp.40%