Odpowiedzi

2010-01-13T16:11:05+01:00
Skróty są w encyklopediach stosowane w celu skrócenia notatki na temat danego terminu w encyklopedii. np. kg czy mg



-->
to odesłanie czytającego do innego terminu w encyklopedii (przy którym jest ta strzałka)

skrót ten nazywa się też "odsyłaczem".
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:16:32+01:00
--> przenosi cię do wytłumaczenia słowa przed strzałką lub po strzałce
( odsyłacz)

Notatki mają zajmować mało miejsca, powinny też być krótkie, dlatego stosuje się skróty
13 3 13