Odpowiedzi

2010-01-13T16:20:39+01:00
Na pewno są złożone liczby a) dzieli sie na 5 ; b)dzieli się na 2; c)dzieli się na 3 i 9 i d) dzieli się na 10,2 i 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:28:32+01:00
23485 - ma na końcu "5" jest więc podzielna przez 5
8322 - każda liczba parzysta jest złożona(z wyjątkiem 2)
70911 - 7 + 0 + 9 + 1 + 1 = 18(liczba jest podzielna przez 3, 6, 9)
456270 - znowu liczba parzysta, dodatkowo kończy się na "0" jest więc też podzielna prez "5"
1 5 1