Odpowiedzi

2010-01-13T16:21:50+01:00
1. We współczesnym radiu są inne stacje, różni się ono wyglądem (powstają bardzo nowoczesne), ale też mowa o czym innym. Dużo mówi się o mediach, o rzeczach, które nie są potrzebne tylko wzbudzają sensację.

2. W dawnym radiu nie było wiele stacji, ale na każdej coś interesującego. Programy - czasem nawet telewizyjne, wzbudzały ciekawość. Było czego posłuchać, a nie takich głupot jakie są teraz.
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:22:11+01:00
Różnice radia dawnego od współczesnego .
- dawne słuchowisko nie zawierało w swoim programie piosenek , gdyż nie było takiej możliwości , dziś jest różnorodność , na niektórych stacjach możemy tworzyć swoje listy przebojów .
- dawnych słuchowisk było znacznie mniej . dziś każde miasto dobrze prosperujące ma swoje słuchowisko .
- dawno słuchaczy było mniej , gdyż nie każdego było stać na posiadanie radia . dziś słuchać możemy go nawet przez telefon i w samochodach .
35 4 35
2010-01-13T16:33:42+01:00
1różnią się wyglądem
2 mają inne stacje
3 inaczej powstają
4 mają inne części
21 2 21