Przyjmij, że "k" oznacza liczbę całkowitą. Zapisz trzy kolejne liczby :
a) całkowite następujące po liczbie "k"
b) całkowite następujące po liczbie "2k"
c) nieparzyste następujące po liczbie "2k"
d) parzyste następujące po liczbie "2k"
e) parzyste poprzedzające liczbę " 2k + 1 "

daj naj ; - P

3

Odpowiedzi

2010-01-13T16:17:06+01:00
A) k+1, k+2, k+3
b) 2k+1, 2k+2, 2k+3
c) 2k+1, 2k+3, 2k+5
d) 2k+2, 2k+4, 2k+6
e) 2k-4, 2k-2, 2k
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:18:46+01:00
A) całkowite następujące po liczbie "k"
k+1,k+2,k+3
b) całkowite następujące po liczbie "2k"
2k+1,2k+2,2k+3
c) nieparzyste następujące po liczbie "2k"
2k+1,2k+3,2k+5
d) parzyste następujące po liczbie "2k"
2k+2,2k+4,2k+6
e) parzyste poprzedzające liczbę " 2k + 1 "
2k,2k-2,2k-4
7 4 7
2010-01-13T16:21:18+01:00
A)
k + 1; k = 2; k + 3
b)
2k + 1; 2k + 2, 2k + 3
c)
2k + 1; 2k + 3' 2k + 5
d)
2k + 2; 2k + 4; 2k+ 6
e)
2k; 2k - 2; 2k - 4;

5 4 5