Odpowiedzi

2010-01-13T16:20:29+01:00
Przyimki należą do nieodmiennych częścii mowy,które tworzą z orzeczeniem lub rzeczownikkiem wyrażenia przyimkowe. W zdaniu przyimki muszą łączyć się z innymi wyrazami.
ten komentarz powinien byc najlepszy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:21:54+01:00
1. nieodmiennych
2. rzeczownikiem lub przymiotnikiem
3. z innymi wyrazami
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T17:08:02+01:00
W pierwszym będzie - nieodmiennych
W drugim będzie - rzeczownikiem
W trzecim - przymiotnikiem
W czwartym - z innymi wyrazami
13 2 13